تبلت اچ پی ZBook x2 بهترین انتخاب برای گرافیست‌ ها

دوشنبه 1 آبان 1396
14:06
امیر

به تازگی کمپانی HP تبلت قدرتمندی به نام ZBook x2 را معرفی کرده که دارای نمایشگر ۱۴ اینچی با رزولوشن ۴k، پردازنده چهارهسته‌ای اینتل Core i7، کارت گرافیک انویدیا Quadro M620 و تا ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه داخلی SSD است. با این مشخصات، این تبلت برای گرافیست‌ها و گیمرها بهترین گزینه است.

البته لازم است بدانید که برای استفاده از کارت گرافیکی انویدیا باید دستگاه خود را به کیبورد وصل کنید، اما خود تبلت هم میزبان یک GPU مجتمع است.

این تبلت اچ پی دارای یک قلم پسیو است که با فناوری Wacom ساخته شده و در سر دیگر آن یک پاک کن تعبیه شده است که قادر است تا ۴۰۹۶ سطح از فشار را شناسایی کنید.

از دیگر ویژگی‌های تبلت اچ پی ZBook x2 می‌توان به وزن ۲ کیلوگرمی، جک نگه‌دارنده، وبکم با رزولوشن ۷۲۰P اشاره کرد.

همچنین از نظر ارتباطاتی نیز دارای پورت‌های HDMI، USB 3.0، USB-C و تاندربولت است که این ویژگی امکان پشتیبانی از مانیتورهای ۴k را فراهم می‌کند.

به گفته اچ پی، قیمت این لپ تاپ نیز ۱۷۴۹ دلار است که در آذر ماه سال جاری عرضه می‌شود.

منبع: Nasdaq

تبلت اچ پی ZBook x2 بهترین انتخاب برای گرافیست‌ ها

تبلت اچ پی ZBook x2 بهترین انتخاب برای گرافیست‌ ها


[ بازدید : 73 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بررسی تخصصی سرورهای اچ پی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]