لپ‌ تاپ‌‌های تجاری الیت بوک اچ پی

چهارشنبه 26 مهر 1396
16:16
امیر

این روزها کمپانی اچ پی با معرفی محصولات جدید خود، رونق تازه‌ای به دنیای الکترونیک داده است. حال این شرکت از دو لپ‌ تاپ تجاری از سری الیت‌بوک را رونمایی کرد. این دو مدل با طراحی باریک و بسیار زیبای خود و با هدف قرار دادن بازار محصولات تجاری، قرار است با نام‌های ۱۰۴۰ g4 و x360 1020 G2 وارد بازار شود.

لپ‌ تاپ مدل x360 1020 G2 با توجه به استاندارد MIL-STD 810G، طوری طراحی شده است که در برابر پرتاپ و سقوط ناگهانی بسیار مقاومت دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به صفحه نمایشگر ۱۲.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p یا ۴k اشاره کرد.

همچنین این لپ‌ تاپ از حداکثر پردازنده‌ی ۷۶۰۰U با vPro، حافظه‌ی رم با ظرفیت ۱۶ گیگابایت و فرکانس کاری ۱۸۶۶ مگاهرتز و حافظه‌ی جانبی با ظرفیت ۱ ترابایت پشتیبانی می‌کند. علاوه بر موارد گفته شده، در این لپ‌ تاپ، باتری ۴۹.۲۸ وات ساعتی استفاده شده است که این ویژگی باعث تأمین انرژی این محصول تا ۱۵ ساعت و نیم می‌شود.

لپ‌ تاپ تجاری دیگری که از سوی اچ پی معرفی شد، مدل الیت‌بوک ۱۰۴۰ G4 است که این محصول قدرت بیشتری دارد و از حداکثر یک پردازنده‌ی Core i7-7820HQ از خانواده‌ی کبی‌ لیک بهره می‌برد. همچنین صفحه‌ نمایش این لپ‌ تاپ دارای سایز ۱۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰P یا ۲۱۶۰P است و حداکثر از ۱۶ گیگابایت رم به همراه یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD پشتیبانی می‌کند.

گفتنیست که این لپ‌ تاپ‌ها تا آخر ماه سپتامبر، با قیمت ۱۳۷۹ دلار برای مدل پایه در بازار به فروش می‌رسد.

جدیدترین لپ‌ تاپ‌‌های تجاری الیت بوک اچ پی معرفی شد

جدیدترین لپ‌ تاپ‌‌های تجاری الیت بوک اچ پی معرفی شد


[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بررسی تخصصی سرورهای اچ پی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]