بررسی تخصصی SAN استوریج‌های HPE MSA 2050 / 2052

چهارشنبه 26 مهر 1396
16:31
امیر

اچ پی نسل ۵ از استوریج های MSA خود را ارایه داد: HPE MSA 2050 و HPE MSA 2052. در این مقاله می‌خوانید: این SAN Storageها برای چه سازمان هایی مناسبند، چه ویژگی هایی دارند؟ چه تفاوتی با نسل قبلی یعنی نسل ۴ دارند؟ این دو مدل چه تفاوتی با هم دارند؟ در انتها نیز ویدئویی مرتبط را مشاهده می‌کنید. با ما همراه باشید …

استوریج‌های نسل پنجم HPE MSA 2050 / 2052 با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به همراه پرولیانت سرورهای نسل ۱۰ اچ‌پی، برای کسب‌وکارهای کوچک، دفاتر و شعبات راه دور، راهکارهای Consolidation و راهکارهای Just Right IT مناسب هستند. انعطاف‌پذیری و سادگی در آن‌ها می‌تواند رشد و ارتقاپذیری در کسب‌وکار شما را پشتیبانی کنند. شاید در اختیار داشتن توانمندی‌های پیشرفته با قیمتی مقرون‌به‌صرفه، قابل باور نباشد!

در طول ۸ سال گذشته، استوریج‌های HPE MSA به عنوان پیشرو و پرفروش‌ترین استوریج‌های SAN (لینک به دو مقاله) در بازار فروخته شده‌اند که در این مدت حدود ۵۰۰,۰۰۰ سیستم از آن‌ها به فروش رفته است. اکنون نیز استوریج‌های HPE MSA 2050 / 2052 با ویژگی‌هایی به مراتب بهتر از نسل قبلی خود در دسترس هستند: دو برابر شدن کارایی، بدون تغییر قیمت.

ویژگی‌های جدید استوریج‌های HPE MSA 2050 / 2052

این استوریج‌ها، بیشترین کارایی را با پایین‌ترین قیمت ارایه می‌دهند.

نصب، استفاده و نگهداری از آن‌ها آسان است و نیاز به تخصص خاصی ندارد.

Automated Tiering را به صورت دینامیک، در پاسخ به تغییرات حجم کاری انجام می‌دهد درنتیجه نیازی نیست شما خودتان آن را انجام دهید. Hot Data یعنی داده‌هایی که بیشترین استفاده را در اپلیکیشن‌ها دارند. تکنولوژی Automated Tiering در واقع به طور خودکار Hot Data را روی سریعترین Tierها قرار می‌دهد. در نتیجه سرعت و کارایی افزایش می‌یابد.

با وجود ویژگی‌های توسعه یافته حفاظت از داده، کسب‌وکار شما همواره فعال خواهد بود. تکنولوژی Vitualized Snapshot حفاظت از داده و Instant Recovery را فراهم می‌کند. این استوریج‌ها همچنین با استفاده از تکنولوژی Remote Replication with FC and/or iSCSI می‌توانند Disaster Recovery را پشتیبانی کنند.

شما می‌توانید داده‌های خود را به صورت Data-in-place آپگرید کنید تا مهاجرت داده را حذف کنید.

با کم شروع کنید و بنا به نیازتان با ترکیب SSDهای سطح انترپرایز و یا Midline SASهای ارزانتر، آن را ارتقا دهید.

پشتیبانی از ۲۰۰,۰۰ IOPS که کارایی دوبرابری را نسبت به نسل قبل یعنی HPE MSA 2042 فراهم می‌کند. کارایی بیشتر، نتیجه داشتن پردازنده سریع‌تر و حافظه بیشتر است. همچنین کنترلرهای این نسل، بهینه‌تر شده‌اند.

با داشتن لایسنس MSA Advanced Data Services، می‌توان از Thin Provisioning، Wide Striping، Redirect-on-write snapshots، SSD Read cache و Automated Tiering بهره‌مند شد.

تفاوت استوریج‌های HPE MSA 2050 و HPE MSA 2052 استوریج HPE MSA 2050، Flash-ready است و استوریج HPE MSA 2050، Hybrid Flash است. همچنین از آنجاییکه ظرفیت فلش در آن ۶ ترابایت است و از مجموعه نرم‌افزارهای All-inclusive بهره‌مند است، تا ۴۰ درصد صرفه‌جویی را به ارمغان می‌آورد. استوریج HPE MSA 2050، دارای دو عدد ۸۰۰GB SSD است. تمامی سرویس‌های لایسنس MSA Advanced Data Services بر روی هر دو مدل MSA 2050 و MSA 2052، فعال و اکتیو است ولی Performance Tiering در مدل MSA 2050 فعال نیست.

منابع: ARP Bitcon

بررسی تخصصی SAN استوریج‌های HPE MSA 2050 / 2052

بررسی تخصصی SAN استوریج‌های HPE MSA 2050 / 2052


[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بررسی تخصصی سرورهای اچ پی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]